sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

Arki saa olla kaunista







Voi että on kivaa löytää tuotteita, jotka on sekä kauniita että ekologisia! Minulla ainakin käsisaippuat ja siivousaineet ovat esillä, jotta niitä tulisi käytettyä. (Ja siksi, että usein käytettävät tavarat kannattaakin pitää esillä.)  Sekalaiset purkit sattuvat silmään, mutta nämä Hemman purkit ovat kauniita ja raikkaita, ja sopivat monenlaiseen sisustukseen. 

Olen käyttänyt pitkään Mummi ja minä - siivoustuotteita, ja nyt pääsin kokeilemaan Hemma - sarjan tuotteita. Ne ovat kasvipohjaisia ja ekologisia. Nordic Ecoliving on suomalainen yritys, joka markkinoi näitä molempia merkkejä.  

Sarjaan kuuluu shampoo, suihkugeeli ja käsienpesuneste sekä yleissuihke ja astianpesuaine. Käsienpesuneste tuoksuu ihanasti limetille ja astianpesuaine  ja yleissuihke piparmintulle. Siivoussuihke on muuten juuri nyt tarjouksessa (klik!)

Onko Hemma-tuotteet sinulle tuttuja? Entä Mummi ja minä? 

***

Yhteistyössä Ole hyvä luonnontuote 
(postauksen linkit vievät Nordic Ecoliving  - sivustolle, mutta en saa niiden klikkaamisesta korvausta.)

4 kommenttia:

  1. Ihania! Meillä on kaikki rasvat, pesuaineet ja siivousaineet päivittynyt ekologisiin vaihtoehtoihin. Noin kauniita purkkeja ei oo kyllä tullut aiemmin vastaan! Toi siivoussuihke on nyt varmaan pakko tilata. Ole hyvän tuotteista meinasin eilen postatakin, mutta kuvat oli jo lumella otettu, niin ei kevätfiiliksissä tuntunut enää hyvältä jutulta. Heillä on ihana suihkugeeli Villiruusu ja käsienpesuaine Koivunmahla. Mádara on ehkä ainoa, jolta on kans kauniita purkkeja tullut vastaan aiemmin. Hemma ja Mummi ja minä on itselle vieraampia, ihanaa kun on kotimainen suunnittelukin taustalla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, jostain syystä tämä kommentti on mennyt ihan ohi! Pahoittelut, yleensä kyllä aina vastaan kaikille! Mun pitänee tutustua noihin sinun mainitsemiisi tuotteisiin, eivät ole tuttuja minulle. Mua joskus huvittaa, että nykyään mua kiinnostaa kaupassa enemmän siivousaineet kuin vaikkapa kengät (jotka on ihan pakko kyllä ostaa, minun molemmat kevätkengät menivät rikki, ja mulla on vain lenkkarit..).

      Poista
  2. Linkkasin mun postauksessa tänään tähän kirjoitukseen, ok? :)

    VastaaPoista

Kommentti ilahduttaa aina! Kiitos!