maanantai 2. tammikuuta 2017

Unelmia parempaa on niiden toteuttaminen










Minulla on ihan älytön matkakuume. Olen illat katsellut matkoja, enkä osaa yhtään päättää, minne haluaisin mennä. 

Jonnekin, missä on lämmintä ja kaunista. 

Täältä löydät matkakuvia Kreetalta Agia Marinasta, joka oli oikein kaunis ja kuuma (+42) paikka. Jonnekin Eurooppaan haluan nytkin. Harmi vain, että ajatuskin lentokoneesta saa minut voimaan pahoin. Ihan luonnotonta se lentäminen. 

Silti aion jonnekin mennä. Olen säästänyt rahaa edellisestä matkasta saakka, ja unelmointia parempaa on kuitenkin niiden unelmien toteuttaminen. Nyt siis saa jakaa matkavinkkejä, jos olet käynyt jossain ihanassa paikassa! 



2 kommenttia:

  1. Mä olen kans säästänyt rahaa matkaa varten. Jonnekin lämpöiseen, ei pitkä lentomatka. Ehkäpä tän vuoden lopussa tai talven alussa syksyn jälkeen.
    Kreetasta mä tykkäsin, Turkista kans, nyt sinne ei uskalla mennä.
    Nyt olis Thaimaa hyvä, mutta meille liian kaukana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei pitkää lentomatkaa kiitos! Turkissa olen käynyt kauan sitten, mutta se ei ole nyt listalla (ihan turvallisuudenkaan takia). Mutta koneessa haluan olla mahdollisimman vähän, kesällä olin koko lennon ajan varma, että kone putoaa. Ja näin jälkikäteen pelottaa vielä enemmän..

      Poista

Kommentti ilahduttaa aina! Kiitos!