maanantai 16. tammikuuta 2017

Olet ihana! Lue tämä, niin tiedät sen.





Alin kuva kertookin, miksi tämä kirja kannattaa lukea. Sama vartalo, kahdet erimalliset housut. 

Olet ihana! Tyylikirja opastaa jokaisen näyttämään hyvältä koosta riippumatta. Kirja on kuvitettu tavallisilla naisilla (eri ikäisillä ja kokoisilla), ja kuvia on paljon. Saman mallin päällä on useita erilaisia asukokonaisuuksia, joista saa paljon vinkkejä omaan vaatekaappiin. 

Aluksi esitellään vartalotyypit, ja kun omansa on löytänyt, voi ruveta katselemaan ideoita pukeutumiseen. Oman vartalotyypin löytäminen voi olla hankalaakin, sillä usein olemme sekoituksia. 

(Minulla ainakin on X-vartalon alaosa, ja jos ostan lantiomalliset housut, minulle käy juuri alimman kuvan mukaisesti. Mutta X-mallista lisää myöhemmin.)

Olet ihana!-kirjassa puhutaan myös värien valinnasta. Hiusten ja ihon mukaan määriteltävä värimaailma (talvi, kevät, kesä, syksy) auttaa vaatteiden valinnassa, eikä tule ostettua epäpukevan värisiä vaatteita.

Minä en ole koskaan osannut päätellä omaa vuodenaikaani, mutta luulen, että en ole kesä. Pitää paneutua tähänkin tarkemmin, ja lukea määritelmät toisen kerran. 

Kirjassa on paljon ideoita ja vinkkejä myös asusteiden valintaan. Nyt aion paneutua kirjaan oman vartalotyyppini mukaisesti, toivottavasti saan sen värimaailmankin selvitettyä! 

Lisää kirjasta Readme.fi

Tiedätkö sinä oman värivuodenaikasi? Mitkä on sinun parhaat vinkit eri vartalotyypeille? 


4 kommenttia:

  1. Oi, tämähän kuulostaa hyvältä kirjalta. Saisin Pinterest-kokoelman ja enemmänkin kansien väliin! Mulle tehtiin tyylianalyysi (http://blog.anotherstory.fi/tyylianalyysi/) reilu vuosi sitten ja se antoi paljon! En ole orjallisesti noudattanut näitä sääntöjä, mutta jotain on jäänyt kummittelemaan :D
    Vartalotyyppini on A; päärynä ja vuodenaikani on syksy, mutta kevään värejä voin käyttää kesällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minua kiinnostaisi kovasti saada tietää oma vuodenaikani. Tulenkin nyt heti kurkkaamaan tyylianalyysin!

      Poista
  2. Kyllä mä joskus lehdistä luen esim. mun vartalomallini. Nuo farkut ovat päivänselvä asia, siis kummatko valitsisin :) Voisin kyllä lukea ton kirjan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle sopi nuorempana lantiomalliset housut, mutta nyt muutamaa vuotta (ja muutamaa kiloa) myöhemmin mun on pitänyt niistä luopua..

      Poista

Kommentti ilahduttaa aina! Kiitos!