torstai 26. tammikuuta 2017

Huonokin päivä voi olla hyvä












Keskikokoinen ehti sairastaa jo, ja nyt on pienimmän vuoro. Olen ihan kamala äiti, mutta vitsi että oli kiva nukkua viime yönä, kun oli patteri kainalossa! Samalla tyynyllä nukkuessa olen todennäköisesti saanut tartunnan itsekin. Mutta onhan se sen arvoista. (Muutenkin kainaloittain nukkuminen on ihan parasta.) 

Välillä olen siivonnut oksennuksia, ja välillä olen juonut vihreää teetä (suosikkini tällä hetkellä on Paratiisi, vihreä sen cha - tee) (en tiedä mitä se tarkoittaa, mutta pussissa lukee niin). 

Posti ilahdutti minua suuresti, sain serkultani kirjeen (kirjoitamme ihan perinteisiä kirjeitä<3 ), ja hän lähetti minulle matkalehden (koska tietää matkakuumeeni ja sen, etten ole saanut vielä varattua ensi kesäksi matkaa, koska en osaa päättää kohdetta.) 

Niin että sairastelupäivä on ollut loppujen lopuksi oikein hyvä päivä. Potilaskaan ei ole isommin valitellut oloaan, vaan on öökötellyt sohvalla peiton alla. Koiraa tosin on harmittanut, kun sitä ei ole silitetty samassa määrin kuin lapsia. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti ilahduttaa aina! Kiitos!