lauantai 12. marraskuuta 2016

Koko perhe liikkuu ja kiipeilee!


tänään kotona











Meillä jokainen lapsi saa toivoa jotain tekemistä lomien ajalle. Koitamme koko perhe (ainakin lomaileva osa) tehdä yhdessä jotain. Lapset ovat esittäneet lomatoiveenaan esimerkiksi käydä luolassa, nähdä krokotiilin ja käydä laivalla. 

Nuorin toivoi syyslomatekemiseksi kiipeilyä, joten kävimme Hoplopissa. Ajattelin, vieläköhän vanhinkin suostuu sinne lähtemään. Takavarikoin kännykän, joten vaihtoehtojen puuttuessa juoksimme ja kiipeilimme ja rimpuilimme kaikki pari tuntia putkissa ja sokkeloissa. Minä en meinannut pysyä perässä, mutta vetoan siihen, että olen niin iso. Nuorin sopi juoksemaan tunneleissa suorana, minä hankalasti koukussa. 

Mutta olihan meillä hauskaa! Lapset juoksivat minua (ja kameraa) karkuun, minä koitin ryömiä perässä. Välillä koitimme ampua toisiamme (luonnotonta ampua omia lapsiaan edes pehmopalloilla) tai kiipeilimme kiipeilyseinällä, kävimme hyppimissä trampoliinilla ja toki myös haimme paljon juotavaa.

Perheliikuntaa parhaimmillaan! 

Oli niin kiva päivä, että olisipa kiva ottaa uusiksi. Harmi, kun lähimpään Hoploppiin on parin tunnin matka. Olisihan täällä Angry Birds-puisto, mutta siellä putkia ei ole pehmustettu. Ei muuten minun polvilla kontata niissä. 

Mitäs muuta perheen kanssa voisi tehdä näin talvella, jos ei huvita mennä ulos? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti ilahduttaa aina! Kiitos!