tiistai 4. lokakuuta 2016

Tätä olen odottanut! (HP ja Salaisuuksien kammio)








Olen viime vuodesta saakka odottanut Harry Potter- sarjan seuraavaa kuvitettua osaa. Ja nyt se on ilmestynyt! Kuvitettuna kirjasarja herää ihan toisella tavalla eloon. 

En ollenkaan ole pitänyt alkuperäisten kirjojen kansikuvista, joten Jim Kayn kuvitus ilahduttaa minua suuresti. Tarkat, yksityiskohtaiset kuvat innostavat ehkä sellaistakin lukijaa, jota suuri tekstimäärä kauhistuttaa. Siksipä uskallankin sanoa, että tämä on hirmuisen hyvä joululahjavinkki sellaiselle lapselle, jota lukeminen ei niin paljoa kiinnosta. 

Vaikka tämänkin kirjan olen muutaman kerran jo lukenut, aion ehdottomsti lukea kuvitettunakin. Tämä on juuri spivaa luettavaa joululomalle, joten taidan säästää lukunautintoa vielä vähän aikaa. 

Nyt jään vielä odottamaan J.K. Rowlingin uutta kirjaa Kirottu lapsi, joka ilmestyy myös piakkoin. 

Kuulutko sinä J.K. Rowlingin ystäviin? Vai etkö lainkaan pidä Pottereista?
(Minä pidin jopa elokuvista, ja usein en pidä niistä lainkaan!)


2 kommenttia:

  1. Oi, en tiennytkään, että Pottereista on tuollainenkin kuvitettu versio! :) Itse olen kasvanut Pottereiden parissa, ja siksi lukaisin myös tuon The Cursed Childin. Kyllähän se kannattaa lukaista, vaikka se kovin paljon pääsarjan kirjoista eroaakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä kuvitetut versiot ovat tosi hienoja! Mahtavaa, että on löytynyt juuri tällainen kuvittaja!

      Poista

Kommentti ilahduttaa aina! Kiitos!