tiistai 11. lokakuuta 2016

Mäntyjä makuuhuoneessa









Minä pidän valoisasta makuuhuoneesta. Voisin nukkua vaikka valot päällä, minun unta valo ei häiritse. Haluan silti, että makuuhuone on rauhallinen ja vaalea, en halua tummia värejä tai mitään värikästä tilaan, jossa nukun. 

Makuuhuoneessa on paras sisustusesineeni, nimittäin käppyräinen oksa sängyn päällä. Se sopii oikein hyvin yhteen Kelohonka-verhojen ja tapetin kanssa. (Ehkä verhojen nimi oli virallisesti Pinus? En ole varma. Samaa Vallilan kuosia kumpikin on.) 

Omat suosikkini ovat valkoiset pellavalakanat. Minusta tuntuu, että valkoisissa lakanoissa nukuttaa parhaiten. Simpukkakorut olen saanut lapsilta äitienpäivälahjaksi ja pienet pyhimysten kuvat ovat Kreetalta nunnaluostarista

Keltaisista linkeistä pääset postauksiin, jotka olen noista aiheista tehnyt. Huomenna kurkistetaan jälleen kylpyhuoneeseen ja saunaan, täältä löytyy edellinen postaus, jossa saunaa vähän näkyykin. 

2 kommenttia:

  1. Kaunis ja harmoninen tunnelma, varmasti tulisi uni hyvin :) Ihana idea tuo oksa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minä nyt nukun vaikka kiven kolossa, mutta kyllä täällä nukuttaa erityisen hyvin!

      Poista

Kommentti ilahduttaa aina! Kiitos!