maanantai 17. lokakuuta 2016

En voisi olla onnellisempi (uusia sisustustauluja!)












Olohuoneen seinälle kiipesi koppis. Se sai seurakseen voikukan ja mietelauseen, joka muistuttaa minua siitä, että elämä on nyt. Ehkä voisin olla onnellisempikin kuin juuri nyt, mutta sitä ei kannata jäädä odottamaan. Nyt on nyt, ja tästä hetkestä tulisi ottaa kaikki irti. Tai ainakin pitäisi olla onnellinen, juuri nyt. 

Aina on jotain, mikä ei ole valmista. Joku remontti on kesken, joku projekti pitää tehdä valmiiksi tai muuten vain on kiire. Nytkin ajattelen, että sitten, kun paranen flunssasta. Mutta sitten tulee jo jotain muuta. Tämä on elämää. Ihanaa, tavallista arkea, jota rakastan. Ja josta olen onnellinen. 

Löysin nämä ihanat julisteet Desenion valikoimasta, mietelauseen täältä, koppiksen täältä ja voikukan täältä. Kaikki julisteet ja printit löydät täältä. 

Julisteet ovat olleet nyt viikonlopun aikana jo monessa paikassa, mutta selvästi ne jäävät olohuoneeseen. Olen muuten aiemminkin esitellyt Desenion julisteita blogissani, kurkkaappa koululaisen huoneeseen, niin näet muita mustavalkoisia julisteita. 

Deseniolta saa julisteisiin myös kehykset (valikoima täällä). Mikäpä helpompaa, kuin tilata samalla julisteet ja sopivat kehykset, niin heti paketin avattua saa valmiit sisustustaulut esille. 

Mikä näistä julisteista on sinun suosikkisi? 
Entä mistä sinä olet onnellinen just nyt? 

6 kommenttia:

  1. Tuo voikukkajuliste on tosi kiva, voisin kotiuttaa sen. Eikä tuo mietelausekaan ole pöllömpi, sillä näinhän se monesti on. Turha haikailla aina jotain parempaa, pitää vain nähdä hyvät asiat tässä päivässä ja olla onnellinen niistä. Tämä tietenkin edellyttää, ettei mitään tosi kamalaa ole elämässä menelillään...

    Itse olen vain onnellinen juuri nyt. En osaa paremmin eritellä, mistä tämä tunne tulee, mutta kaikki on vaan niin hyvin just nyt, vaikka en töitä olekaan löytänyt jne.

    Ihanaa uutta viikkoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä, entinen pessimisti, olen ihan päättänyt olla onnellinen. Mulla on yksi elämä - haluan olla tyytyväinen jokaiseen päivään! Tietysti elämään kuuluu ne ikävät asiat, ja silloin saa ja täytyy surra. Mutta tavallista arkea minä elän onnellisena. (Ja sillon kun keljuttaa, niin kyllä mua silloin keljuttaa ihan kunnolla. Nyt on hyvä vaihe - työsopimusta on jäljellä ensi kesään saakka!) (On helppo olla onnellinen, kun kaikki on suht hyvin..)

      Poista
  2. Olla onnellinen nyt ja tässä, minäkin olen onnellinen vaikka leikkauksen takia on kipuja,kotona on hyvä olla.
    Kukkataulu on kaunis, hm hm toi koppakuoriainen :) :) !!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mun suosikki on ehdottomasti tuo koppis! Kammo niitä kohtaan hälveni, kun pojalla oli muutama jättikoppis lemmikkinä! Kotona on hyvä olla. Ihanaa!

      Poista
  3. Kivoja tauluja!
    Tykkään tuosta voikukkataulusta!
    Ja tekstitaulukin on kiva!

    VastaaPoista

Kommentti ilahduttaa aina! Kiitos!