sunnuntai 25. syyskuuta 2016

Tervetuloa vessaan!






Enpä ole pitkään aikaan laittanut kuvia vessasta, sillä ei siellä juuri mitään muutosta ole pariin vuoteen tapahtunut. Välillä ostan uudet käsipyyhkeet, mutta eipä vessaa isommin voi sisustaa. Minä ainakaan en halua sinne mitään ylimääräistä tavaraa.

Ylimmän kuvan saippuat ovat tuliaisia Kreetalta ja orava-purkki on Kostamuksesta. 

Kaapiston alla on vaaka, jolle en suosittele astumaan. Tässä yksi aamu nuorimmaisemme, 15 kg, seisoi vaa'alla ja huusi muille:

"Mä oon 27! Nyt mä oon 64!"

Niin että omalla vastuulla. 
***

Ensi viikolla (loppuviikosta viimeistään) laitan kuvia kylppäristä tai saunasta, pikkuhiljaa remontti edistyy sielläkin. 

Uusi viikko taas edessä, ja paljon hommia tiedossa. Onneksi oli sellainen viikonloppu välissä, ettei tarvinnut tehdä mitään. Tuli tarpeeseen. 


2 kommenttia:

  1. Meillä olis kans remppa vessassa edessä. Mäkin olen sanonut etten halua nyt mitään ylimääräistä näkyviin, en korujani, en rasvapurnukoita. Pyyhkeet ja vessapaperi vissiin pitää olle esillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiden esilläpito helpottaa kummasti elämää! Joskus joudun vieraille huikkaamaan, että lisää paperia on alalaatikossa, kun varatullatkaan eivät ole näkösällä. Käsisaippua on myös pöydällä, tosin joskus lapsivieraat aprikoivat, saako niitä käyttää..

      Poista

Kommentti ilahduttaa aina! Kiitos!