lauantai 30. tammikuuta 2016

Ekaluokkalaisen huone


Vanhin poika muutti syksyllä yläkertaan, ja siitä saakka on ekaluokkalainen asustanut tässä huoneessa. Lopultakin, tammikuun alussa, sain ostettua tällekin koululaiselle oman pöydän. Ikeasta kävin tämän lasten kanssa hakemassa, ja kokosinkin ihan itse! Tosi fiksu kun olen, levitin kaikki osat keskelle eteisen lattiaa, siis juuri siihen huoneeseen, jonka kautta kuljetaan kaikkiin muihin huoneisiin. Aiemmin olen kasannut yöpöydät (ja siitä opin, että kannattaa noudattaa niitä ohjeita), ja hyvin tämänkin kokoaminen onnistui. Vain pöydän saranoissa tarvitsin apua. (Ja nyt, kun mies huomasi, että osaan koota huonekaluja itsekin, saanen jatkossakin kasata ne itse.)


Pöydän paras puoli on se, että vaikka siinä olisi mitkä askartelut kesken, ne saa helposti piiloon. Minä kun haluan, että huoneet (koko talo) järjestetään illalla, niin nyt voi jättää keskeneräiset työt huoletta pöydälle. Kansi vain kiinni! 














4 kommenttia:

  1. Kiva pöytä, jonka ääressä läksyjen teko varmasti mukavasti sujuu. Minä olen myös koonnut noita Ikean kalusteita. Ohjetta seuraten se onnistuu ja muistuttaa legoilla rakentamista. Saranoiden kanssa minäkin olen joutunut turvautumaan miehen apuun.
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Näyttää kyllä tosi kivalta pöydältä, ja kokonaisuudelta.

    Muutaman vuoden päästä meilläkin edessä tuo koulupöydän kasaus, voi ei sitä jo kauhulla odotan.
    ( Nyt onneksi vielä saan nauttia hetken siitä että lapset ovat pieniä <3)

    Ihania yksityiskohtia teillä muuten kuten nuo viirit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Aika kuluu älyttömän nopeasti! Kymmenen vuotta on mennyt ihan hujauksessa. Viirit on saatu Johanilta, niihin saa myös tekstejä. Näitä myydään ihan Prismoissa ym.kaupoissa. Tosin eipä nuita olisi vaikeaa askarrellakaan.

      Poista

Kommentti ilahduttaa aina! Kiitos!